Liigu põhisisu juurde

Teenuse toe lahendus (Jira Service Management)

Leiame tööriistad, mis toetavad sinu kasutajapöördumiste haldust
Jira Service Management (vana nimega Jira Service Desk) on efektiivne tööriist nii sisemiste kui väliste kasutajapöördumiste haldamiseks. Jira Service Management ühendab IT tugiprotsessid ja arendustiimid võimaldades kiiret ja tõhusat koostööd ning kvaliteetset kliendituge.

 

Orienteeruv maksumus
Töö maht on hinnanguliselt 100-200 h, maksumuse aluseks on tunnihind 60 € (ei sisalda KM).

 

Kuidas seda teeme?

1
Atlassiani ja Atlassiani partnerite toodete valimine

Analüüsietapis kogutud (või sinu poolt eelkaardistatud) info alusel valime Atlassiani ja Atlassiani partnerite tooted. Olenevalt lahenduse keerukusest on tüüpilised komponendid Jira Service Management, Confluence ning Insight – Asset Management.

2
ITILi baaskomplekt

Realiseerime järgmised ITILi protsessid:

  • Sündmuste haldus (Event Management)
  • Intsidentide haldus (Incident Management)
  • Teenindussoovide haldus (Request Fullfilment)
  • Probleemide haldus (Problem Management)
  • Muudatuste haldus (Change Management)
  • Varade haldus (Asset Management)
  • Teenuste kataloogi haldus (Service Catalog Management)
  • Teadmusjuhtimine (Knowledge Management)
3
Seadistamine, automatiseerimine ja liidestamine

Jira Service Managementi ja Confluence’i abil realiseeritakse kasutajatoe funktsionaalsus koos teadmusbaasiga (Korduma Kippuvad Küsimused). Väliste pöördujate teenindamiseks seadistame kliendiportaali ning leiame sobivad lahendused korduvate tegevuste automatiseerimiseks. Seadistame teenuste SLA’d ning loome vaated vajalikele rollidele, näiteks tooteomanik, kasutajatoe töötaja, IT juht. Samuti häälestame tagasiside küsitluse (Customer Survey), mille abil on võimalik teha järeldusi kasutajatoe kvaliteedi ning IT protsesside toimivuse osas.

Illustreeriv pilt lehelõpule

Vajad abi migreerimisel? Me toetame Sind.

Võta ühendust