Liigu põhisisu juurde

Atlassian Jira Service Management kursus

Anname ülevaate JIRA Service Management võimalustest ja funktsioonidest. Peale seda võime ette võtta kasutajaportaalide seadistamise, järjekordade ja SLAde loomise, osalejate lisamise ning ülesannete automatiseerimise.

Kellele:
Kõik Jira Service Managementi kasutajad.

Kestus:
4-8 tundi sõltuvalt ettevõtte täpsetest vajadustest.

Toimumise koht:
Teie kontor või meie kontor Meistri 14, Tallinn.

Orienteeruv hind:
2000 € kuni kümnele osalejale, rohkematele osalejatele selgub hind läbirääkimistel Trinidad Wisemani meeskonnaga (näidatud hind ei sisalda käibemaksu).

Teemad:

  • Issue’d, request’id, projektid, töövood
  • Service Management järjekorrad ja SLAd
  • Pileti elutsükkel: loo, järgi, lahenda
  • Koostöö – kommenteerimine, issue’de jagamine, märkimine, hääletamine, jälgimine
  • Otsing ja raporteerimine – filtrid, SLAd, raportid
  • Kasutajaportaali seadistamine

Kursuse eesmärk:
Pärast selle kursuse läbimist saavad osalejatest efektiivsed Jira Service Managementi kasutajad.

Illustreeriv pilt lehelõpule

Soovid koolitust?

VÕTA ÜHENDUST