Sinu meeskonna töövahendid
Kõik vajalik, et planeerida, arendada ja teenindada senisest kiiremini ja nutikamalt
Kõik vajalik, et planeerida, arendada ja teenindada senisest kiiremini ja nutikamalt
Planeeri, jälgi,
tarni ja raporteeri
JIRA on #1 arendusprojektide haldamise tarkvara maailmas. JIRA-s saad planeerida projekte ning määrata ülesandeid tervele tiimile. Nii on sul oma projektidest alati ülevaade.
Mitte ainult tarkvaratiimidele
Scrum ja Kanban meetoditel põhinev agiilse projektijuhtimise vahend, mis sobib erinevatele meeskondadele. Advanced Roadmaps funktsionaalsus lihtsustab tiimidevahelist koostööd kuvades ülevaadet ja seoseid suurte tööosade vahel. Pole oluline, kas tegutsed IT-valdkonnas või mitte; JIRA Software sobib kõigile, kes soovivad oma projekte agiilselt juhtida.
Loe veelTurundus, personal või finants - tööriist äritiimidele
Jira Work Management on paindlikult seadistatav tööriist Cloud platvormil, mis on disainitud eeskätt äritiimidele. Omadused nagu näiteks kalendrivaade ja ajajoon aitavad planeerida ja jälgida projekte ning tööprotsesse üle tiimide. Ühildub nii Jira Software kui ka Jira Service Management toodetega.
Loe veelÄrikasutajatele ja tiimidele mõeldud wiki
Confluence on tiimidele mõeldud veebipõhine tarkvara, mis teeb dokumentidega töötamise senisest lihtsamaks. Aitab hoida kõik vajaliku ühes kohas ning kergesti muudetavana.
Sageli kasutatakse Confluence’i ka siseveebi platvormina.
Tööriist erinevatele tiimidele
Confluence’i tiimikalendriga on kogu meeskonna kalendrid ühes kohas ja alati kättesaadavad. Nii on kõigil reaalajas ülevaade, millised tiimiliikmed on parajasti kontoris, puhkusel või tööreisil.
Loe veelTööriist erinevatele tiimidele
Projektide käigus tekib ikka ja jälle korduvaid küsimusi. Efektiivsemaks küsimiseks ja vastamiseks on Atlassian töötanud välja KKK-lahenduse, mille abil kõik projekti osapooled oma küsimustele kiired vastused leiavad.
Loe veelAtlassiani teenusehalduse tööriistad toetavad erinevaid metoodikaid ja planeerimisvõimalusi parema IT teenuse ostutamiseks.
Atlassiani tööriistad aitavad parendada sinu teenusehalduse protsesse, hõlmates IT teenusehalduse elemente nagu näiteks teadmusbaas ning varade, intsidentide ja muudatuste haldust. Kasutajasõbralike tööriistade abil saab luua lihtsalt toimivamaid töövooge, mille toel saab standardiseerida teenuseid. Läbi selle on võimalik kergemini teha teenuste toimivuse üle järelvalvet.
Tööriist erinevatele tiimidele
Jira Service Management (JSM) on uue generatsiooni teenusehalduse tööriist, mille abil saab hallata klientide pöördumisi. JSM võimaldab lõppkasutajal mugavalt luua pöördumisi ja jälgida nende lahendamist. Lisaks toetab JSM SLA lepingute täitmist ja annab IT abile ja DevOps tiimidele parema ülevaate sissetulevatest pöördumistest.
Loe lisaTööriist DevOps tiimidele
Opsgenie on kaasaegne intsidentide haldamise/monitoorimise töövahend, mis võimaldab DevOps tiimidele luua valvegraafikuid, et intsidentide tekkimisel saaks õiged inimesed operatiivselt teavitatud (e-mail, SMS, Jira pileti vahendusel). See on kõigest üks funktsionaalsus, mis tagab parema kliendi rahulolu ettevõttele.
Loe lisaPistikprogramm Jirale
Insight - Asset Management on Jira pistikprogramm, mille peamine suunitlus on hallata mugavalt konfiguratsiooni andmebaasi (CMDB) ja siduda komponente Jira pöördumistega. Lisaks on võimalik luua eraldiseisvaid varahalduse andmebaase, mida saab omavahel siduda.
Loe lisa Koodi haldamise ja testimise
töövahendid
Raske on leida arendajat, kes poleks Atlassiani tarkvara kasutanud. Atlassiani valikust leiavad endale sobiliku tööriista ka teised, kes arendusega vähegi kokku puutuvad.
Arendustiimidele
Halda Giti repositooriume
Arendustiimidele
Jälgi Subversion repositooriume
Arendustiimidele
Paranda koodikvaliteeti
Sourcetree
Giti ja Mercuriali desktop klient
Crowd
Lihtne SSO lahendus
Clover
Java ja Groovy koodide katvus
Bamboo
Pidev intregeerimine ja tarnimine