Atlassiani koolitused
Tarkvara ja tööriistad on suurepärased üksnes siis, kui su meeskond oskab neid kasutada
Tarkvara ja tööriistad on suurepärased üksnes siis, kui su meeskond oskab neid kasutada
Uus tööriist ei peaks inimeste elu tegema mitte raskemaks, vaid kergemaks. Meie aitame kõik osapooled kiirelt pardale ja hoolitseme selle eest, et uued vahendid pakuksid lubatud põnevust, mugavust ja efektiivsust.
Koolitusi viime läbi nii eesti kui inglise keeles ja kui vaja, siis kasvõi kahes keeles paralleelselt. Aeg-ajalt koolitame ka välismaal. Kui sinu koolitust vajavad inimesed on kaugemal, on viimane aeg planeerima hakata!
Meie koolitajad ei ole ainult koolitajad. Nad on Atlassiani toodetega töötanud aastast 2008 ning teavad süvitsi nii teoreetilist poolt, kui ka kasutajate tegelikke vajadusi ja murekohti kõikidest etappidest.
Koolituse võime läbi viia kas meie enda, teie või renditud ruumides. Programmi paneme kokku vastavalt teie vajadustele ja võime korraga katta kas ühe või mitu teemat või planeerida koolituse sarjana.
Koolituse hind sõltub osalevate inimeste arvust ning kursuse pikkusest. Kohapealse koolituse tavahind on kuni 10 osalejale 2000 € (+KM) ja rohkematele 2500 € (+KM). Koolitus kestab olenevalt sinu vajadustest 4-8 tundi.
On hea, kui kõigil osalejatel on kaasas sülearvuti. Praktiliste ülesannete lahendamiseks oleme loonud kursustele spetsiaalse keskkonna (Jira + Confluence testkeskkond pilves).
Õpime Jira Service Management projekte seadistama projekti administraatori vaatest. Teeme läbi kliendiportaali seadistamise, järjekordade ja SLAde loomise ning kasutajate lisamise ning õpime, kuidas seadistada teavitusi ja õiguseid.
Assets on Jira Service Managementi kuuluv vara- ja konfiguratsioonihalduse moodul. Õpime looma varahalduse struktuure, kirjeldama varasid ja nendevahelisi seoseid. Selgitame Assets'i seadistusvõimalusi ning kirjeldame levinuid kasutuslugusid mooduli rakendamiseks.
Koolituse käigus õpime Jira Service Management'i (JSM) kasutama. Lisaks Jira alustaladele selgitame JSM spetsiifilisi võimalusi, muuhulgas näiteks SLA, järjekorrad, infovahetus pöördujaga ja kliendiportaal. Koolituse tulemusena mõistab agent JSM'ile omaseid kontseptsioone ning oskab neid pöördumiste haldamisel rakendada.
Koolitust läbides jagavad kõik osalejad ühist arusaama ja oskuste komplekti, et luua efektiivne Confluence koostöökeskkond. Sukeldume olulistesse teemadesse ja õpetame, kuidas sisu tõhusalt struktureerida ja hallata. Õpime, kuidas redigeerida lehti ja edastada teavet sujuvalt, samuti omandame makrode kasutamise nippe ja parimaid tavasid.
Aitame sinu tiimil Jira maailma sujuvalt sisse elada. Läbi teooria ja praktiliste harjutuste selgitame põhilisi Jira kontseptsioone ja nendevahelisi seoseid ning õpetame, kuidas need enda kasuks tööle panna. Koolituse tulemusena mõistab osaleja Jira alustalasid ning oskab pileteid tõhusalt hallata.
Selgitame Jira Software võimalusi projekti administraatori vaatest. Osalejad õpivad muuhulgas seadistama agiilseid tahvleid, haldama sprinte ja backlog'i ning töötama raportite ja automaatikatega. Koolituse läbinu oskab abistada lõppkasutajaid ning ennetada Jira administraatori liigset halduskoormust.
Jirast saadav kasutegur sõltub paljugi projektide ülesehitusest. Heade praktikate jälgimine seadistuste haldamisel võimaldab projektides jätkusuutlikult planeerida, mõõta ning analüüsida. Koolitus sobib Jira Software, Jira Service Management ja Jira Work Management toodetele.