Liigu põhisisu juurde

Atlassiani peakasutaja tugiteenus (SLA)

Atlassiani peakasutaja hoolitseb kõikide Atlassiani tööriistadega seotud küsimuste lahendamise eest.

Jira või Confluence võivad olla sinu organisatsiooni asendamatud tööriistad, mille puhul peaks teenusetõrgete risk olema minimeeritud. Sellisel juhul oleks hea mõelda teenuse kõrgkäideldavuse tagamisele. Atlassiani tööriistade sujuv toimimine on oluline, et vältida tööseisakuid ja tagada maksimaalne tootlikkus. Lisaks aitavad need tööriistad parandada koostööd ja projektijuhtimist, võimaldades meeskondadel töötada tõhusamalt ja saavutada paremaid tulemusi.

Pakume erinevaid SLA pakette (näiteks 9/5, 9/5+ või 24/7) ning võtame sinu organisatsiooni Atlassiani tootehalduse meie hooleks.

Meie spetsialistide tiim tagab, et kõik probleemid lahendatakse kiiresti ja tõhusalt, hoides seeläbi teie töövoo sujuvana. Lisaks tagame pideva jälgimise ja ennetava hoolduse, et võimalikke probleeme tuvastada ja lahendada enne, kui need jõuavad teie tööprotsesse häirida. See ennetav lähenemine aitab vältida ootamatuid seisakuid ja tagada tööriistade pidev kättesaadavus.

Peakasutaja vajaduspõhisest paketist on kasu, kui ettevõttes ei ole Atlassianile spetsialiseerunud töötajat või kui juurutamine on alguses ja sellise töökoha loomine pole veel vajalik. Sellised paketid võimaldavad paindlikkust ja on ideaalne lahendus väiksematele ettevõtetele või neile, kes alles alustavad Atlassiani tööriistade kasutamist. Kui aga tooteid kasutatakse äriteenuste osutamise toetamiseks ning tõrgete vältimiseks on vaja pidev olemasolu partneri poolt, soovitame tagatud SLA pakette. Kvaliteetse teenuse tagamine aitab ettevõttel keskenduda oma põhitegevusele, jättes tehnilised üksikasjad meie hoolde. Meie eksperdid on alati valmis abistama ja nõu andma, et teie Atlassiani keskkond töötaks laitmatult. Pidev toetus ja kindel teenuse kvaliteet on meie prioriteet.

Pidev hooldus ja tugi aitavad hoida teie Atlassiani tööriistad ajakohased ja turvalised, mis on eriti oluline kiirelt muutuvate IT-maastike puhul. Meie teenused hõlmavad ka koolitusi ja konsultatsioone, et teie meeskond saaks maksimaalselt ära kasutada kõiki Atlassiani pakutavaid võimalusi. Olgu teie ettevõtte vajadused millised tahes, meie lahendused on kohandatavad ja paindlikud, et pakkuda parimat võimalikku tuge. Koostöös meiega saate keskenduda oma äritegevuse kasvule ja arengule, teades, et teie Atlassiani tööriistad on usaldusväärsetes kätes.

Meie eesmärk on tagada, et teie organisatsioon saaks Atlassiani tööriistadest maksimumi, pakkudes samal ajal kindlustunnet, et kõik tehnilised probleemid lahendatakse kiiresti ja tõhusalt. Olgu tegemist väikese või suure ettevõttega, meie teenused on loodud toetama teid igal sammul, tagades pideva töövoo ja kõrge tootlikkuse. Usaldage oma Atlassiani tootehaldus meie kogenud meeskonna hooleks ja keskenduge oma ettevõtte strateegilistele eesmärkidele.

Vajaduspõhine teenus on tüüpiliselt tunnihinnaga 80€ /h (ilma KM-ta), tagatud SLA paketid algavad 1590€ /kuu (ilma KM-ta)

Illustreeriv pilt lehelõpule

Vajad abi migreerimisel? Me toetame Sind.

Võta ühendust