Õpime Jira Service Management projekte seadistama projekti administraatori vaatest. Teeme läbi kliendiportaali seadistamise, järjekordade ja SLAde loomise ning kasutajate lisamise ning õpime, kuidas seadistada teavitusi ja õiguseid.
Kellele:
Kasutajatoe tiimijuhid, projektijuhid, kasutajatoe spetsialistid.
Koolituse eesmärk:
Koolituse eesmärk on anda osalejatele teadmised, kuidas projekti administraatorina kasutajatoe projekti hallata ja seadistada. Koolituse tulemusena on osaleja teadlik oma rolliga kaasnevatest õigustest ja võimalustest ning oskab agente aidata seoses projekti tehniliste küsimustega.
Eeldus osalemiseks:
Osalejal võiksid olla teadmised Jira Service Management agendi koolituse teemapunktidest.
Kestus:
Kuni 5 tundi sõltuvalt osalejate varasemast kogemusest ja ettevõtte täpsetest vajadustest.
Toimumise koht:
Teie kontor või meie kontor Meistri 14, Tallinn.
Vajalikud töövahendid:
Isiklik arvuti koolituskeskkonnas praktiliste ülesannete teostamiseks.
Hind:
2000 € + KM / kuni 10 osalejat. Suurema grupi puhul võta meiega ühendust hinnapakkumuse saamiseks.
Teemad*:
*Teemapunktides võivad olla erisused sõltuvalt Cloud või Data Center platvormist.