Liigu põhisisu juurde

Jira Service Management agendi koolitus

Koolituse käigus õpime Jira Service Management’i (JSM) kasutama. Lisaks Jira alustaladele selgitame JSM spetsiifilisi võimalusi, muuhulgas näiteks SLA, järjekorrad, infovahetus pöördujaga ja kliendiportaal. Koolituse tulemusena mõistab agent JSM’ile omaseid kontseptsioone ning oskab neid pöördumiste haldamisel rakendada.

Kellele:
Kasutajatoe spetsialistid, algaja tasemel Jira Service Management’i kasutajad.

Koolituse eesmärk:
Eesmärk on anda kasutajatoe tiimile JSM spetsiifilised teadmised pöördumiste lahendamiseks.

Kestus:
Kuni 4 tundi sõltuvalt osalejate varasemast kogemusest ja ettevõtte täpsetest vajadustest.

Toimumise koht:
Teie kontor või meie kontor Meistri 14, Tallinn.

Vajalikud töövahendid:
Isiklik arvuti koolituskeskkonnas praktiliste ülesannete teostamiseks.

Hind:
2000 € + KM / kuni 10 osalejat. Suurema grupi puhul võta meiega ühendust hinnapakkumuse saamiseks.

Teemad*:

  • Jiras navigeerimine
  • Projekt, service tüüpi projekt
  • Jira alustalad (pilet, piletitüübid ja hierarhia, väljad, töövoog)
  • Pöördumise tüübid
  • Piletite linkimine
  • Koostöö – kommenteerimine, jagamine ja teavitamine
  • Sisemised ja välimised kommentaarid
  • Projekti õigused
  • Kliendi õigused
  • Piletite otsimine ja JQL
  • Järjekorrad
  • SLA jälgimine
  • Organisatsioonide lisamine ja haldamine
  • Klientide lisamine ja haldamine
  • Kliendiportaal – pöördumiste jagamine, erisused võrreldes agendi vaatega
  • Vormide kasutamine
  • Piletipõhised turvatasemed
  • Töölauad ja raportid
  • Teadmusbaas
  • Assets lühiülevaade

*Teemapunktides võivad olla erisused sõltuvalt Cloud või Data Center platvormist.

Illustreeriv pilt lehelõpule

Soovid koolitust?

VÕTA ÜHENDUST