Koolituse käigus õpime Jira Service Management’i (JSM) kasutama. Lisaks Jira alustaladele selgitame JSM spetsiifilisi võimalusi, muuhulgas näiteks SLA, järjekorrad, infovahetus pöördujaga ja kliendiportaal. Koolituse tulemusena mõistab agent JSM’ile omaseid kontseptsioone ning oskab neid pöördumiste haldamisel rakendada.
Kellele:
Kasutajatoe spetsialistid, algaja tasemel Jira Service Management’i kasutajad.
Koolituse eesmärk:
Eesmärk on anda kasutajatoe tiimile JSM spetsiifilised teadmised pöördumiste lahendamiseks.
Kestus:
Kuni 4 tundi sõltuvalt osalejate varasemast kogemusest ja ettevõtte täpsetest vajadustest.
Toimumise koht:
Teie kontor või meie kontor Meistri 14, Tallinn.
Vajalikud töövahendid:
Isiklik arvuti koolituskeskkonnas praktiliste ülesannete teostamiseks.
Hind:
2000 € + KM / kuni 10 osalejat. Suurema grupi puhul võta meiega ühendust hinnapakkumuse saamiseks.
Teemad*:
*Teemapunktides võivad olla erisused sõltuvalt Cloud või Data Center platvormist.